שאלות ותשובות

שימוש ברשת שותפים מאפשר לבעל המוצר לקבל פרסום מאלפי משווקים בכל צורות הפרסום השונות (גוגל, פייסבוק, כתבות, רשימות תפוצה) כאשר התשלום על הפרסום הוא על תוצאות בלבד, כך שבעל המוצר יכול להשקיע תקציבים גדולים יותר בפרסום שכן התקציב מגיע מתוך התוצאות.

חברה או בעל עסקים יכולים להעלות הצעת שותפים לרשת שבה הם מציעים עמלה בעבור הפניות, מכירות.

על תוצאות בלבד.
באפשרותך להגדיר תשלום על:

  • עמלת מכירה (אחוז מתוך התשלום שקיבלת, או עמלה קבועה).
  • עמלת הפנייה / ״ליד״ – תשלום קבוע בעבור כל פנייה אליך באתר או הרשמה לרשימת תפוצה וכדומה.

המערכת שלנו יודעת לשייך את המכירות או ההפניות למשווק-השותף שהביא אותן, ולתגמל אותו.

לא – המערכת שלנו שקופה ובעלת דיוק גבוה, ובכל מקרה אינה קולטת מכירות שלא עברו דרכה.

אצלך בדיוק כמו כל מכירה רגילה באתר.

הרשת משלמת. אנו גובים ממך במרוכז את סך העמלות והמערכת של הרשת יודעת לפזר את העמלות לפי המשווקים שהביאו את ההפניות או המכירות.

באמצעות השתלת ״פיסקל״ בעמוד התודה באתר שלך, תהליך פשוט ומהיר בדומה להשתלת ״פיקסל״ של פייסבוק או גוגל

בכל אפיק פרסום אפשרי, למעט כאלה שהוגדרו כאסורים עבור ההצעה שלך. המשווקים שלנו מתמחים בתוצאות יוצאות דופן באפיקי פרסום מוכרים כמו פייסבוק, גוגל, טאבולה ועוד – אך גם מתמחים במציאת אפיקי פרסום נדירים, חדשים, ייחודיים, ואף סודיים, וזהו יתרון גדול, שכן עבור מרבית העסקים ואפילו החברות הגדולות, מדובר במאמץ גדול.

חוקי ברירת המחדל של הרשת להם כפופים כל המשווקים מכסים את רוב האספקטים שמגנים עליך כבעל מוצר / הצעה. עם זאת בכל מקרה לגופו אנו נדע להמליץ לך על חוקים ייחודיים שכדאי להוסיף.

מותגים מסוימים בוחרים שלא להתיר למשווקים לפרסם בתוצאות החיפוש של גוגל ע״מ שלא להתחרות בפרסום הפנימי של המותג ולהעלות מחירים.

במקרים אחרים פרסום באתרים מסוימים יכול להוות פגיעה במותג, ולכן מתווספות הגבלות כאלה, או הגבלות מבחינת שימוש בטקסט / קריאטיב.

הצוות המקצועי שלנו ידע להנחות אותך בנושא ומומלץ להתייעץ איתנו ולהעלות כל חשש.

הרשת שלנו כוללת כמות גדולה של שותפים ברמה גבוהה, מנהלת אותם, מדריכה ומתמרצת אותם באופן קבוע, וחוסכת לך את כל ההתעסקות בגיוס וניהול שותפים.